Cunniscenze

più infurmazione nantu à cumu inizià una fabbrica di pannelli solari

Cumu fà pannelli solari a mezza tagliata da e cellule solari mezze tagliate

Cumu fà pannelli solari mezzu tagliati da cellule solari mezze tagliate

In l'industria solare, l'energia solare hè diventata sempri più populari in l'ultimi anni, cum'è a ghjente hè diventata più cuscenza di i so benefici. L'energia solare hè una fonte d'energia rinnuvevule chì vene da u sole, è hè ecològicu è sustinibule. 


U vantaghju di e cellule solari a mezza foglia hè chì sò più chjuchi di e cellule sanu. Un fogliu di mezze cellule pò esse tagliatu in dui è muntatu nantu à a cima è u fondu di un modulu, dopu cunnessu cù l'altri per furmà un circuitu cumpletu. I moduli half-cut sò tipicamente più efficienza chì i moduli full-size perchè ci hè menu perdita di calore per via di a superficia più grande. L'equipaggiu necessariu per u prucessu di fabricazione include: 


1) macchina di taglio di cellula sulari

2) Linea di pruduzzioni di moduli

3) macchina di prova di pannelli solari

è quì avemu seguitu cuntenuti nantu à questu sughjettu


1, Cosa hè a tecnulugia di cellula sulari half-cut?

Paragunate cù i pannelli solari tradiziunali, e cellule solari à mità tagliate sò una tecnulugia relativamente nova in u mondu di l'energia solare. Sò creati tagliendu una cellula solare standard in a mità. Questu hè pussibule cù l'usu di duie cellule mezze tagliate in serie invece di una cellula di grandezza.


E cellule solari a mezza tagliu sò un tipu di cellula solare chì hè stata tagliata à a mità, cù e duie mità dopu esse riunite. Questu permette l'usu di duie cellule solari più chjuche in u locu di una cellula solare più grande, chì pò esse vantaghju in certi casi. Per esempiu, aduprendu duie cellule solari più chjuche pò fà più faciule per mette in un spaziu più compactu, o pò fà li menu pisanti è dunque più faciule di trasportu.


2, Chì ghjè un pannellu solare di mezza cellula è cumu si travaglia?

In un modulu PV tradiziunale basatu in cellule di silicone, i nastri chì interconnettanu e cellule vicine ponu causà una perdita significativa di putenza durante u trasportu attuale. Taglià e cellule solari in a mità hè statu pruvata per esse un modu efficae per riduce a perdita di energia resistiva.


I celi half-cut generanu a mità di a corrente di una cellula standard, riducendu e perdite resistive in l'interconnessione di moduli solari. Meno resistenza trà e cellule aumenta a putenza di un modulu. Solar Power World Online hà nutatu chì e cellule mezze tagliate ponu potenzialmente aumentà a putenza di putenza trà 5 à 8 W per modulu, secondu u disignu.


Cù una putenza più altu nantu à un modulu chì costa relativamente simili, accelerà u ROI. Questu facenu e cellule una grande idea per l'utilizatori finali chì volenu un turnaround più veloce in u so investimentu.


Dopu avè realizatu una seria di teste di cellule solari half-cut è PERC in un modulu PV di grande area in un ambiente cuntrullatu, l'Istitutu per a Ricerca di l'Energia Solare Hamelin hà battutu u record precedente per l'efficienza di u modulu è a pruduzzione massima, PV-Tech hà dettu. Ancu s'ellu ùn sò micca l'unica urganizazione chì realizà un travagliu innovativu in cellule mezze tagliate, u record, chì hè statu cunfirmatu indipindentamente da TUV Rheinland, dimostra a viabilità di utilizà sti moduli per portà u sviluppu PV à u so costu più avanzatu è più bassu.


A causa di i so guadagni di prestazione, parechje cumpagnie anu digià cambiatu à i disinni di mezzu tagliu, chì duverebbe ancu aumentà a quota di mercatu per questi prudutti PV.


Tecnulugia di cellula sulari half-cut aumenta a pruduzzione di energia di pannelli solari, riduzzione di a dimensione di e cellule, cusì più pò mette nantu à u pannellu. U pannellu hè allora divisu in a mità, cusì a cima opera indipindentamente da u fondu, chì significa più energia hè creata - ancu s'è a mità hè ombreggiata.


Eccu a visione generale - quì sottu, rumpiemu u prucessu.


I pannelli solari monocristallini tradiziunali sò generalmente da 60 à 72 cellule solari, cusì quandu e cellule sò tagliate à a mità, u numeru di cellule aumenta. I pannelli half-cut anu da 120 à 144 cellule è sò generalmente fatti cù a tecnulugia PERC, chì offre una efficienza di modulu più altu. 


I celluli sò tagliati à a mità, assai delicatamente, cù un laser. Tagliendu queste cellule à a mità, u currente in e cellule hè ancu dimezzatu, chì significa essenzialmente chì i perditi resistivi da l'energia di viaghju via u currente sò ridotti, chì, à u turnu, uguale à un rendimentu megliu.


Siccomu i celi solari sò tagliati à a mità è sò cusì ridotti in grandezza, anu più cellule nantu à u pannellu cà i pannelli tradiziunali. U pannellu stessu hè tandu divisu in a mità in modu chì e parte superiore è inferiore operanu cum'è dui pannelli separati - chì generanu energia ancu s'è a mità hè ombreggiata. 


A chjave per u disignu di e cellule à mità tagliata hè un metudu sfarente di "cablaggio in serie" per u pannellu o a manera chì e cellule solari sò cablate inseme è passanu l'electricità per un diodu di bypass in un pannellu. U diodu di bypass, indicatu da a linea rossa in l'imaghjini sottu, porta l'electricità chì e cellule generanu à a scatula di junction. 


In un pannellu tradiziunale, quandu una cellula hè ombreggiata o difettosa è ùn processa micca l'energia, tutta a fila chì si trova in u cablaggio di a serie cesserà di pruduce energia. 


Per esempiu, fighjemu un ochju à u metudu di cablaggio tradiziunale di pannelli solari in serie 3 corde :


pannelli solari cablati in serie


Cù u cablaggio tradiziunale di a serie di stringa di cellula piena, mostrata sopra, se una cellula solare in a fila 1 ùn hà micca ampiezza di luce di u sole, ogni cellula in quella serie ùn pruducerà micca energia. Questu sguassate un terzu di u pannellu. 


Una mezza cellula, pannellu solare à 6 corde funziona un pocu sfarente: 


cellula solare metà tagliata 


Se una cellula solare in a fila 1 hè ombreggiata, e cellule in quella fila (è quella fila solu) cessanu di pruduce energia. A fila 4 hà da cuntinuà à pruduce l'energia, generendu più energia chì un filatu di serie tradiziunale perchè solu un sestu di u pannellu hà cessatu di pruduce energia, invece di un terzu. 


Pudete ancu vede chì u pannellu stessu hè spartutu in a mità, cusì ci sò 6 gruppi di cellule totali invece di 3. U diodu di bypass si cunnetta à mezu à u pannellu, invece di un latu cum'è u filatu tradiziunale sopra. 


3, Vantaghji di cellule Half-cut

Quì, avemu elencu parechje manere di dimustrà cumu e cellule mezze tagliate migliurà u rendiment di u pannellu. 1. Reduce pèrdite resistive Una surghjente di perdita di energia quandu e cellule solari cunvertisce a luce di u sole in l'electricità hè a perdita resistiva o a putenza persa durante u trasportu di corrente elettrica. E cellule solari trasportanu u currenti utilizendu e sottili nastri metallici chì attraversanu a so superficia è li cunnettanu à i fili è e cellule vicini è u muvimentu di corrente attraversu questi nastri porta à una certa perdita di energia. (Fonti: EnergySage) Tagliendu e cellule solari à a mità, a corrente generata da ogni cellula hè dimezzata, è u flussu di corrente più bassu porta à una resistenza più bassa.


Tecnulugia di cellula half-cut hè avà pupulari in fabbrichi di pruduttori di pannelli solari, cum'è Trina, Suntech, Longi, è jingko solar, è ancu in a pruduzzioni di massa in u mondu sanu. più di 50% di a capacità di a linea di pruduzzione in Cina avà aghjurnà e cellule solari tradiziunali à a fabricazione di pannelli solari di cellula mezza tagliata.


I benefici di a tecnulugia di cellule solari Half-Cut include:


Efficienza più alta: quandu una cellula solare hè tagliata à a mità, a quantità di corrente elettrica purtata da ogni busbar hè ancu ridutta à a mità. Questa diminuzione di resistenza in i busbars provoca un aumentu generale di a so efficienza. Per u sistema LONGi, l'equates à un aumentu di putenza in u modulu di 2%. Questu hè significativu di a tecnulugia di cellula half-cut

Lower Hot Spot Temperature: i punti caldi in u modulu ponu causà danni irreversibili à e cellule. A riduzzione di a temperatura di i punti caldi trà 10-20 ° C migliurà l'affidabilità di u modulu.

Temperatura operativa più bassa: riduce a perdita termica è migliora l'affidabilità di u modulu è u guadagnu di putenza.

Lower Shading Loss: i moduli half-cut ponu sempre ottene u 50% di output durante l'ombra, cumprese e cundizioni di alba è tramontu.

oghje di più in più di pruduttori di pannelli solari cumincianu à fà pannelli solari à mità di cellula.


4, quantu tipi di modulu sulari half-cut

I moduli di cellula mezza tagliata anu cellule solari chì sò tagliate à a mità, chì migliurà u rendiment è a durabilità di u modulu. I pannelli tradiziunali di 60 è 72 cellule anu da 120 è 144 cellule mezze tagliate, rispettivamente. Quandu e cellule solari sò dimezzati, u so currente hè ancu dimezzatu, cusì i perditi resistivi sò calati è e cellule ponu pruduce un pocu più putere. E cellule più chjuche sperimentanu stressi meccanichi ridotti, cusì ci hè una opportunità diminuita di cracking. Se a mità di fondu di un modulu hè ombreggiata, a mità di a cima serà sempre realizatu.


I pannelli tradiziunali di cellule piene (60 cellule) sò fatti cù 60 o 72 cellule nantu à u pannellu tutale. Un modulu half-Cell radduppia u numeru di cellule in 120 o 144 cellule per pannellu. U pannellu hè a listessa dimensione cum'è un pannellu di cellula piena, ma cù duie cellule. Duppiendu u nùmeru di cellule, sta tecnulugia crea più strade per catturà energia da a luce di u sole per mandà in l'inverter.


Essenzialmente, a tecnulugia Half-Cell hè u prucessu di taglià e cellule in a mità, riducendu a resistenza per chì l'efficienza pò aumentà. I pannelli tradiziunali di cellula cumpleta cù 60 o 72 cellule producenu resistenza chì ponu abbassà a capacità di u pannellu di pruduce più putere. Mentre chì Half-Cells cù 120 o 144 cellule anu una resistenza più bassa chì significa chì più energia hè catturata è prodotta. I pannelli Half-Cell anu cellule più chjuche nantu à ogni pannellu chì riduce i stressi meccanichi nantu à u pannellu. A più chjuca hè a cellula, u menu probabilità di u microcracking di u pannellu.


Inoltre, a tecnulugia Half-Cell furnisce una putenza di putenza più alta è hè di solitu più affidabile chè i pannelli tradiziunali di celle piene.


pannellu solare 120 mezze cellule 144 pannellu solare mezza cellula è 132 pannellu solare mezza cellula


158.78 166 182 210 


differente appiicazioni pannelli solari half-cut, secondu à esigenze sistema di pannelli solari. per esempiu, a splutazioni solari di a terra di solitu cum'è pannelli di mezza cellula




5, quantu à fà i celluli sulari half-cut

da una macchina di taglio di celle solari per fà e cellule solari mezze tagliate, è quì avemu una macchina di taglio di celle solari di cellule divise automaticamente, è sparte manualmente cellule metà tagliate


A macchina di taglio di e cellule solari (scrittura) ùn solu tagliate e cellule solari à a mità, ma pò ancu tagliate 1/3 1/4 1/5 1/6 1/7 ancu più chjuche, è ponu ancu tagliate pannelli solari shingled.


Tagliatrice solare tradizionale a mezza cellula:


2021 Macchina di Scribing Laser di Cellule Solari cù Auto Devide


Macchina di scrittura laser non distruttiva per celle solari 3600 PCS/H 6000PCS/H

A macchina di taglio laser non distruttiva di celle solari taglia e cellule solari in mezze pezzi o 1/3 pezzi, chì ponu aumentà a pruduzzione di u putere di u pannellu solare.


Macchina di taglio laser PV




6, cumu fà un modulu sulari half-cut

prima, avemu a sapiri comu a fari panels sulari è mezzu cellula sulari prucessu di fabricazione simile cum'è pannelli solari tradiziunali, da cellula sulari tabber stringer, Chì pò saldatura cellula mezza-cut.


u prucessu di fabricazione hè cusì:


Passu 1 Test di celle solari, Teste e cellule solari prima di saldare da 156-210 Perc Mono o Poly, o IBC, cellule solari TOPCON


Passu 2 Cutting Cell Solar Tagliate e cellule solari à a mità di 1/3 1/4 è più


Passu 3 Saldatura è Tabulazione di Cellule Solari, Tabulazione di e cellule solari à a stringa di celle di pannelli


Step 4 Carica di vetru è Film EVA Solar


Passu 5 Prima Layup EVA


Passu 6 Solar Stringer Lay Up Machine Layup, Solar Cell Strings Layup


Passu 7 Pannellu Solare Interconnessione Saldatura Bussing Interconnessione Saldatura


Step 8 Taps High-Temperatura, Taping


Passu 9 EVA è Backsheet Films o Glass


Passu 10 Foglia d'isolamentu per u pannellu à mità tagliata Cavi isolati di barra di bus


Passu 11 Pannellu Solare Tester di difetti EL Inspeczione visuale è Test di difetti EL


Step 12 Taping for Bifacial Solar Panels, pannelli solari doppia vetru


Passu 13 Laminazione di pannelli solari Laminate parechji strati di materiali inseme


Passu 14 Strappare a cinta perforata per i pannelli di vetru doppiu


Passu 15 Trimming


Passu 16 Inspeczione di flipping


Passu 17 Incollazione di moduli solari è framing è caricamentu


Step 18 Junction Box Installazione AB Glue for Junction Box Potting


Step 20 Curing & Clean and Milling

Passu 21 IV Testing EL & Isulamentu Hi-pot Testing

Passu 22 Sorting Panel Solar & Package

7, machini chì facenu pannelli half-cut

pannelli solari a mezza cellula chì fabricanu macchine quasi uguali à i pannelli solari di siliciu tradiziunali


tagliatrice di cellule mezze tagliate

stringer di tabs solari 

macchina per laminazione di corde solari

macchina di taglio EVA TPT automatica in linea




8, ponu esse fatte manualmente i pannelli mezze tagliati 

Per fabricà i moduli di mezza cellula, pudemu principià da 1MW per manuale,


9, linea di pruduzzioni full-auto di pannelli hall-cut

per fabricà moduli di mezza cellula, pò ancu principià da 30MW cù linee di produzzione auto cumplete




À a fine, 


High Performance Solar Cell Tabber Stringer From 1500 to 7000pcs Speed

Stringer Tabber Cellulare Solare Alte Prestazioni Da 1500 à 7000pcs Velocità

saldatura di celle solari semitagliate da 156 mm a 230 mm

CANTA PIU
Solar Panel Laminator for Semi and Auto Solar Panel Production Line

Laminatore di pannelli solari per a linea di produzzione di pannelli solari semi è auto

U tipu di riscaldamentu elettricu è u tipu di riscaldamentu à l'oliu dispunibuli per e cellule solari di tutte e dimensioni

CANTA PIU
What is a HJT solar cell?

Cos'è una cellula solare HJT?

CANTA PIU

Cunvertitemu a vostra idea in realità

Kindky ci informa i seguenti dettagli, grazie!

Tutti i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali