Cunniscenze

più infurmazione nantu à cumu inizià una fabbrica di pannelli solari

Illustrazione di u principiu di i pannelli solari

Illustrazione di u principiu di i pannelli solari


L'energia solare hè a megliu fonte d'energia per l'umanità, è e so caratteristiche inesauribili è rinnuvevuli determinanu chì diventerà a fonte d'energia più economica è pratica per l'umanità. I pannelli solari sò energia pulita senza alcuna contaminazione ambientale. Dayang Optoelectronics hà sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni, hè u campu di ricerca più dinamicu, è hè ancu unu di i prughjetti più altu.


U metudu di fà i pannelli solari hè principalmente basatu nantu à materiali semiconduttori, è u so principiu di travagliu hè di utilizà materiali fotoelettrici per assorbire l'energia luminosa dopu a reazzione di cunversione fotoelettrica, secondu i diversi materiali utilizati, pò esse divisu in: cellule solari basate in siliciu è sottili. -film cellula sulari, oghje principarmenti à parlà cun voi di pannelli solari basatu in silicone.


Prima, i pannelli solari di silicone

Principiu di funziunamentu di cellula solare di siliciu è schema di struttura U principiu di a generazione di energia di e cellule solari hè principalmente l'effettu fotoelettricu di i semiconduttori, è a struttura principale di i semiconduttori hè a seguente:


Una carica pusitiva rapprisenta un atomu di siliciu, è una carica negativa rapprisenta quattru elettroni chì orbitanu un atomu di siliciu. Quandu u cristallu di siliciu hè mischju cù altre impurità, cum'è boru, fosforu, etc., quandu u boru hè aghjuntu, ci sarà un pirtusu in u cristallu di siliciu, è a so furmazione pò riferisce à a figura seguente:


Una carica pusitiva rapprisenta un atomu di siliciu, è una carica negativa rapprisenta quattru elettroni chì orbitanu un atomu di siliciu. U giallu indica l'atomu di boru incorporatu, perchè ci sò solu l'elettroni 3 intornu à l'atomu di boru, cusì pruducia u pirtusu turchinu mostratu in a figura, chì diventa assai inestabile perchè ùn ci hè micca elettroni, è hè faciule d'assorbire l'elettroni è neutralizà. , furmendu un semiconductor di tipu P (pusitivu). In listessu modu, quandu l'atomi di fosforu sò incorporati, perchè l'atomi di fosforu anu cinque elettroni, un elettrone diventa assai attivu, furmendu semiconduttori di tipu N (negativu). I gialli sò nuclei di fosforu, è i rossi sò l'elettroni eccessivi. Comu mostra in a figura sottu.


Semicondutturi di tipu P cuntenenu più buchi, mentre chì i semiconduttori di tipu N cuntenenu più elettroni, cusì chì quandu i semiconduttori di tipu P è N sò cumminati, una diferenza di putenziale elettricu serà furmatu à a superficia di cuntattu, chì hè a junction PN.


Quandu i semiconduttori di tipu P è N sò cumminati, una strata fina speciale hè furmatu in a regione interfaccia di i dui semiconduttori), è u latu di tipu P di l'interfaccia hè carica negativamente è u latu di tipu N hè carica positivamente. Questu hè duvuta à u fattu chì i semi-condutturi di tipu P anu parechji buchi, è i semi-condutturi di tipu N anu parechji elettroni liberi, è ci hè una diferenza di cuncentrazione. L'elettroni in a regione N si sparghjenu in a regione P, è i buchi in a regione P si sparghjenu in a regione N, furmendu un "campu elettricu internu" direttu da N à P, impediscendu cusì a diffusione di prucede. Dopu avè righjuntu l'equilibriu, una strata fina speciale hè furmatu per furmà una diferenza potenziale, chì hè a junction PN.


Quandu l'oblea hè esposta à a luce, i buchi di u semiconductor N-tipu in a junction PN si movenu à a regione P-tipu, è l'elettroni in a regione P-type si movenu à a regione N-tipu, risultatu in una corrente da a regione N-tipu à a regione P-tipu. Allora una diferenza potenziale hè furmatu in a junction PN, chì forma l'alimentazione.


Cunvertitemu a vostra idea in realità

Kindky ci informa i seguenti dettagli, grazie!

Tutti i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali