Cunniscenze

più infurmazione nantu à cumu inizià una fabbrica di pannelli solari

pila solare PERT | Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

pila solare PERT | Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

 

E cellule solari PERT sò valutate assai trà e tecnulugia di l'energia solare super-alta efficienza chì ponu esse incorporate in disinni di celle solari monofaciali è bifaciali. 

Ancu s'è e cellule solari PERT sò un pocu più costose di fabricazione cà i so contraparti di siliciu cunvinziunali è sò principalmente aduprate in industrii di nicchia cum'è vitture solari o applicazioni spaziali, tutti i pruduttori di celle solari si sforzanu di custruisce è di cummercializà cù l'intenzione di dà high-end. è suluzioni qualitative à i so cunsumatori. E cellule solari bifaciali guadagnanu una immensa popularità. Se ben posizionati in regioni aperte o superfici piatte, ponu assorbe a luce è sò capaci di pruduce energia elettrica da e duie superfici - finiscinu per furnisce un rendimentu aumentatu finu à u 30% di e vostre cellule cunvinziunali.

 

Celle sulari PERT: Cumu funzionanu? 

PERT significa Emettitore Passivatu Posteriore Totalmente Diffuso cellule. Hanu una superficia posteriore diffusa, chì hè un cambiamentu drasticu da i contraparti cunvinziunali chì utilizanu a BSF in lega d'aluminiu. Simply put, l'emettitore di un wafer basatu in p-tipu hè creatu da a diffusione di fosforu, è u BSF hè realizatu per u doping di boru in p-PERT. 

E cellule PERT sò immune à l'obliterazione indutta da a luce è ponu acclimate à una forma di cellula bifacial. Questi anu recentemente suscitatu l'interessu di u settore solare PV è di l'università di ricerca. I scientisti PV provanu architetture di celle alternative per rinfurzà l'efficacità di e celle solari Si industriali, soprattuttu avà chì a struttura PERC altamente pertinente pare avè righjuntu u pianu di a so soglia di efficienza di trasfurmazioni di putenza fattibile.

 

L'efficacità di e cellule solari PERT

 Sutta i paràmetri nurmali di u spettru AM1.5 à a temperatura di 25 °Celcius, emettitore passivatu d'alta efficienza; Emettitore Passivatu Posteriore Totalmente Diffuso e cellule anu ottinutu una efficienza di cunversione d'energia di circa 25 per centu. Questa hè a figura di efficienza di cunversione energetica più promettente mai registrata per una cellula di siliciu basatu annantu à un sustrato di siliciu non FZ. A diffusione di boru ligera in a struttura di a cellula di a cellula PERT ùn solu diminuì a resistenza di a serie di a cellula, ma hà ancu aumentatu a so tensione in circuitu apertu. 

 

P-type PERC V/S N-tip PERT 

U PERC, chì significa una struttura di cuntattu posteriore di l'emettitore passivatu, presenta un campu di a superficia posteriore localizata, chì hè u differenziatore primariu trà un PERC p-type è un PERT n-type (BSF). U BSF hè generatu durante l'operazioni di co-firing di metalli doping Al in Si. Stabbiliscendu una cunghjunzione alta-bassa cù u wafer di basa di Si di tipu p, BSF aiuta à migliurà l'efficienza di e cellule solari. I corridori minoritari sò respinti da stu ligame, chì impediscenu di ricunniscendu nantu à a superficia posteriore di u wafer Si. 

A superficia trasversale di una struttura PERT, à u cuntrariu, hè "completamente diffusa" cù boru (p-type) o fosforu (n-type). Tecnulugia di cellula sulari PERT hè più cumunimenti usatu in cellule n-tip Si. Questu hè di prufittà di a tolleranza superiore à a contaminazione metallica, u coefficientu di bassa temperatura, è a diminuzione ridutta da a luce di i wafers di n-tipu Si nantu à i wafers di p-tip Si. Perchè a maiò parte di una wafer di n-tipu hè caricata di fosforu, a rottura indutta da a luce hè minimizzata in n-tipu Si, presumibbilmente per via di l'accoppiamenti di boru-ossigenu più bassu. 

Malgradu questu, u BSF "totalmente diffusatu" necessita l'impiegazione di metudi innovatori cum'è a diffusione POCL à alta temperatura è BBr3. In u risultatu, a fabricazione di cellule solari PERT hè più caru chè PERC. 

Eppuru, u  Emettitore Passivatu Posteriore Totalmente Diffuso U BSF à l'area piena di e cellule pò dà una resa di passivazione di junzione alta-bassa più efficace chè a BSF limitata, più grossa basata in Al di u PERC. A struttura di u cuntattu passivatu d'ossidu di tunnel (TOPCON) pò ancu esse integrata cù PERT n-type. Hè a capacità di facilità a pruduzzioni di u dispusitivu ancu di più. 

 

A causa di a piuma di u sustrato Si cù una vita di minurità estesa è senza degradazione associata à u complexu BO, e cellule solari di silicuu di tipu N sò in costante crescita in i grafici di pupularità. A causa di a simplicità di trasfurmazioni, l'emettitore di passivazione bifacciale è e cellule solari PERT n-type sò suluzioni altamente efficaci chì ponu esse facilmente industrializati. A generazione di emettitori P + era una di e tecniche PERT notevuli. Per anni, a diffusione di BBr3 hè stata stabilita per a fabricazione di massa, ma l'industrializazione di a cellula solare n-tipu hè stata ostacolata da l'homogeneità dopante è l'integrazione di prucessu. A cumminazione di u spin coating di l'inchiostru di boru è a diffusione di POCl3 in cellule solari n-PERT hè stata studiata è documentata in una carta di ricerca I celi solari cù una bifacialità di più di 90 per centu sò stati truvati per avè una efficienza di più di 20.2 per centu, secondu i risultati.

 

A cellula solare bifacial PERT n-tipu pò esse prodotta utilizendu un flussu di prucessu chì include un impiantu di ioni per doping unilaterale. Porta à una qualità eccezziunale è a coerenza di a giunzione di emettitore.

 

E cellule solari PERT furniscenu parechji vantaghji, a maiò parte di i quali sò listati quì sottu:

 

      A cuntrariu di e cellule solari PERC, a versione PERT raggiunge una alta efficienza per passivazione nantu à multi-materiale, vale à dì Boron BSF PERT multi ceiling, senza degradazione indutta da a luce (LID).

      U costu di pruprietà hè u listessu chì per e cellule PERC.

      A linea PERT pò ancu esse impiegata per e cellule monofaciali o bifaciali, impartindu assai versatilità.

 

Produzione di celle solari PERT 

E cellule solari PERT sò fabbricate cù una varietà di metudi innovatori è cumminazzioni per ottimisà tipi di cellule distintivi. Dapoi più di deci anni, e novi tecnulugia intelligenti cum'è i sistemi di Depositu di Vapuri Chemical à Pressione Atmosferica (APCVD) sò stati dedicati à a fabricazione per rende bè cù alta accettabilità. Inoltre, aduprendu u Furnace di Tubu Orizzontali, l'emettitore di fosforu è u boru BSF sò ceduti in un ciculu di calore unicu, risultatu in durazioni di ciclu più brevi. Perchè Emettitore Passivatu Posteriore Totalmente Diffuso e cellule pò ancu esse aduprate in i moduli tradiziunali di back-sheet, a ricunfigurazione di a linea di fabricazione per andà da a fabricazione monofacial à bifacial hè un travagliu di pocu ore solu.

 

 

 


Cunvertitemu a vostra idea in realità

Kindky ci informa i seguenti dettagli, grazie!

Tutti i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali