Cunniscenze

più infurmazione nantu à cumu inizià una fabbrica di pannelli solari

cumu fà un pannellu solare bificail

A pruduzzione di pannelli solari bifaciali implica una seria di prucessi di fabricazione è equipaghji. I pannelli solari bifaciali sò pensati per assorbe a luce di u sole da i dui lati, aumentendu cusì a so efficienza energetica. I passi principali implicati in a produzzione di pannelli solari bifaciali sò descritti quì sottu.


1 Preparazione di u materiale di back-sheet: Un back-sheet hè un film polimeru chì serve cum'è a copertina posteriore di u pannellu solare. Prutege e cellule solari da l'esposizione à l'ambiente mentre u pannellu genera elettricità. U materiale back-sheet hè preparatu extruding un polimeru d'alta qualità cum'è poliester o fluorure nantu à una foglia d'aluminiu conductiva o film PET.


2 Assemblage di e cellule solari: E cellule solari aduprate in i pannelli solari bifaciali sò spessu fatti di siliciu monocristalinu o siliciu policristalinu. Duranti u prucessu di assemblea di e cellule solari, i celluli sò interconnessi per furmà una stringa, utilizendu una cinta di filu di metallu conduttivu chì hè tipicamente fattu di cobre o aluminiu. Stu prucessu di interconnecting cells hè cunnisciutu cum'è tabbing è stringing.


3 Encapsulation: L'incapsulazione hè un prucessu impurtante in a produzzione di pannelli solari bifaciali. Di genere, una capa di etilene-vinyl acetate (EVA) hè aduprata per aderisce e cellule à a film back-sheet. Un top-sheet trasparente fattu di vetru temperatu, polimeru chì cuntene fluoru o rivestimenti anti-riflessu speciali hè allora postu nantu à e cellule, creendu una architettura di sandwich. Cross-linking l'EVA scaldendu tutta a struttura in una camera di vacuum aiuta à rinfurzà più u ligame trà e diverse strati.


4 Produzzione di Busbars: Busbars sò usati per cunnette e cellule solari in una serie chì pruduce una tensione più alta. I busbars sò generalmente fatti di fili metallichi o strisce sottili di metallu chì sò rivestiti cù una capa anti-corrosione. I busbars sò poi stampati nantu à u pannellu solare, utilizendu a serigrafia o a tecnulugia di deposizione di pasta di rame o d'argentu.


5 Montante di vetru solare: U vetru solare specializatu hè adupratu per a capa superiore di pannelli solari bifaciali. U vetru hè a doppia faccia, è permette à a luce di passà da i dui lati. U vetru hè allora muntatu nantu à a cima di e cellule solari, cù u revestimentu antiriflessu rivoltu à l'esterno per l'assorbimentu massimu di energia.


6 Montatura di quadru: Un quadru hè aghjuntu intornu à u perimetru di u pannellu solare bifacial per aiutà à assicurà è prutegge da l'elementi. U quadru hè tipicamente fattu di aluminiu anodizatu, è hè pensatu per furnisce una forte resistenza à u ventu, a pioggia è altre stress ambientali.


7 Controlu di qualità: U cuntrollu di qualità hè un aspettu impurtante di u prucessu di fabricazione di pannelli solari bifaciali. I sistemi d'ispezione automatizati sò usati per pruvà i pannelli per a stabilità strutturale, a conduttività elettrica è altri parametri di qualità. Ogni pannelli chì fallenu l'ispezioni sò eliminati è riparati o scartati.


Quessi sò i passi principali implicati in a fabricazione di pannelli solari bifaciali. L'eccellenza di e cellule solari bifaciali mostra in a so prestazione è a durabilità, diventendu a scelta più cumpetitiva soprattuttu in i zoni cù alte fluttuazioni di a temperatura ambientale, è ancu in i deserti è i zoni innevati.


Cunvertitemu a vostra idea in realità

Kindky ci informa i seguenti dettagli, grazie!

Tutti i caricamenti sò sicuri è cunfidenziali